Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΞΥΠΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ !!!
ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ, ΜΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ... ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ !!!!
ΒΟΛΕΨΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΣΟΥ.
ΟΧΙ ΡΕ!!! ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ''ΨΩΝΙΖΕΙ'' ΑΠ' ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ !!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΑ (ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΜΑΤΟ) !!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤ' ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΤΕΙΡΑ ΓΝΩΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΚΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ!  
ΟΧΙ ΡΕ !!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ:
''ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ'' ... ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΡΟΦΟΥ!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ:  
''Ο ΑΕΡΑΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ''... ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΣ !!!  ΟΧΙ ΡΕ !!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΟ, ΕΛΕΕΙΝΟ, ΠΡΟΣΤΥΧΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ!!!  ΟΧΙ ΡΕ !!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ... ΝΑΡΚΩΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΙΒΑΝΙΑ ΣΟΥ!!!
ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΣΟΥ !!! .....
Ξ  Υ  Π  Ν  Α    ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ!!!
sillioe

Τα «Περί ψυχής» στην Αρχαία Ελλάδα.

Τα Περί ψυχής στην Αρχαία Ελλάδα, και για ποιόν λόγο δεν δικαιούνται δια να ομιλούν οι χριστιανοί.
Ο αρχαίος όρος μετεμψύχωσις ήτο γενικός όρος μεταβάσεως της ψυχής είτε εις σώμα ανθρώπου, είτε εις σώμα ζώου. Η μετάβασις της ψυχής εις σώμα ανθρώπου ορίζεται σήμερον ως μετενσάρκωσις, ενώ εις σώμα ζώου ως μετεμψύχωσις. Υπάρχει ανάγκη όπως δοθή μία γενικωτέρα απάντησις επί του θέματος, διότι είναι πολλοί οι τηλεθεαταί, αναγνώσται και ακροαταί, οι οποίοι ζητούν να μάθουν εάν το θέμα της μετεμψυχώσεως υπεισέρχετο εις την αρχαίαν λατρείαν. Το θέμα όχι μόνον της μετεμψυχώσεως, αλλά κυρίως της μετενσαρκώσεως, είναι θεμελιώδης όρος της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Θεολογίας και άνευ αυτής δεν εδραιώνεται το ενιαίον της αλύσου της Ελληνικής Γραμμής. Η μετενσάρκωσις και η μετεμψύχωσις αρχήν έχουν εις τον Ορφισμόν. Η θεολογική αύτη θέσις ενεφανίσθη εις αρχαιοτάτους χρόνους. Η σχετική μελέτη του αστρονόμου Κων. Χασάπη, σχετικώς με την αρχαιότητα και την χρονολόγησιν των Ορφικών κειμένων, ευρίσκεται εις τα "ΟΡΦΙΚΑ", Ιωάννου Δ. Πασσά, κεφ. Θ'. Η ηλικία των Ορφικών Ύμνων, σελ. 101 - 110, εκδ.
ΗΛΙΟΣ. Εις τα Orphicorum Fragmenta (229) του Otto Kern αναφέρεται η ακόλουθος ευχή μεταξύ των μεμυημένων ακολούθων του Ορφέως:
"... κύκλου τ' αν λήξαι και αναπνεύσαι κακότητος". 
(.... ν' απαλλαγούν από του κύκλου <των γεννήσεων> και να αναπνεύσουν ελεύθεροι πάσης κακότητος).
Ο κύκλος, εις τον οποίον αναφέρεται το απόσπασμα, είναι ο κύκλος των επανενσαρκώσεων, του οποίου την λήξιν εύχεται ο εις μεμυημένος εις τον έτερον.
Αι Ορφικαί Πινακίδες των Ελευθερνών της Κρήτης, της Κατω Ιταλίας, και αι συνεχώς ανακαλυπτόμεναι νέαι εις διάφορα μέρη της Ελλάδος, είναι αποκαλυπτικαί, ως προς την παλινδρομικήν κίνησιν της αθανάτου ψυχής, μεταξύ ζωής και θανάτου δια του "τάφου"/σήματος/σώματος (Πλάτωνος "Κρατύλος" 400c).
Αι κρήναι της Λήθης και της Μνημοσύνης τροφοδοτούν τας ψυχάς με το απαραίτητον ύδωρ, συμβολικήν επιθυμίαν ενσαρκώσεως και απαραίτητον συστατικόν στοιχείον ψυχής και σώματος κατά τον γήινον βίον.
Ο Όμηρος και ο Ησίοδος δεν προσεγγίζουν το θέμα.
Εν συνεχεία οι προσωκρατικοί, δηλαδή ο Ηράκλειτος (απ. 12, 21, 26, 49a, 62, 76, 77), έχει σκοτεινάς αναφοράς εις την μετενσάρκωσιν, συσχετιζομένην πάντοτε μετά των μεταστοιχειώσεων και του στοιχείου του ύδατος. Ο δε Εμπεδοκλής αναφέρεται εις την μετενσάρκωσιν και την μετεμψύχωσιν (απ. 117, 120, 136 - 137) με ύφος εντονώτατον και προστακτικόν.
Ως προς δε τον Πυθαγόραν, ο νεοπλατωνικός Ιάμβλιχος (Πυθαγορικός Βίος, "περί μετενσαρκώσεως" 63 και 67 και "περί μετεμψυχώσεως" 85) και ο Πορφύριος (Η ζωή του Πυθαγόρου 19, 30, 45) δίδουν πληροφορίας, τόσον περί μετενσαρκώσεως, όσον και περί μετεμψυχώσεως.
Αι περιγραφαί αμφοτέρων, Ιαμβλίχου και Πορφυρίου, είναι μία φυσική και αυτονόητος κοινή αποδοχή των θεολογικών εν λόγω πεποιθήσεων με παράδειγμα τον ίδιον τον Πυθαγόρα. Ο Απολλώνιος αυτός νους ενεθυμείτο και κατωνόμαζε τας προηγουμένας του ενσαρκώσεις. Διέκρινε δε και εις τούς άλλους τούς προτέρους των βίους.
Εις τον Διογένην τον Λαέρτιον, ("Βίοι Φιλοσόφων" 4 - 5), διαβάζομεν ότι ο Πυθαγόρας ενεθυμείτο τούς εξής προγενεστέρους βίους του: ως Αιθαλίδης, ως Εύφορβος, ως Ερμότιμος και ως Πύρρος.
Η Ορφικοπυθαγόρειος θεωρία των μετενσαρκώσεων και μετεμψυχώσεων εκ του σύνεγγυς ακολουθείται υπό του Πλάτωνος. Αι απόψεις του Πλάτωνος, αι οποίαι εκφράζονται δια στόματος Σωκράτους, είναι συντριπτικαί. Ως γνωστόν, ο Σωκράτης ουδέν γραπτόν κείμενον άφησεν, συνεπώς γνωρίζομεν την διδασκαλίαν του μέσω του Πλάτωνος. Ο χώρος δεν επιτρέπει μία πλήρη απαρίθμησιν των σχετικών κειμένων του Πλάτωνος. Οι αναγνώσται θα ανεύρουν ολίγας μόνον εκ των αναγκαίων φιλοσοφικών αναλύσεων επί του θέματος εις τα κάτωθι ένδεκα κείμενα του Πλάτωνος:
Μετενσάρκωσις. Μένων, 81C: "Άτε ουν η ψυχή αθάνατός τε ούσα και πολλάκις γεγονυία, και εωρακυία και τα ενθάδε και τα εν Άδου και πάντα χρήματα, ουκ έστιν ο τι ου μεμάθηκεν.... το γαρ ζητείν άρα και το μανθάνειν ανάμνησις όλον εστίν".
Οι λόγοι είναι του Σωκράτους προς τον φίλον του Μένωνα. Εξυπακούεται ότι η ανάμνησις είναι η ενθύμησις των προτέρων βίων της ψυχής. Ο νεαρός δούλος του Μένωνος ενεθυμήθη, δια της μαιευτικής του Σωκράτους, την λύσιν του Δηλίου γεωμετρικού προβλήματος του ναού του Απόλλωνος, αν και ήτο τελείως απαίδευτος.
Φαίδων 70D: "ουδαμόθεν άλλοθεν γίγνονται οι ζώντες η εκ των τεθνεώτων".
Φαίδων 72: "Ομολογείν άρα ημίν και ταύτη τούς ζώντας εκ των τεθνεώτων γεγονέναι ουδέν ήττον η τούς τεθνεώτας εκ των ζώντων" (Συμφωνούμεν λοιπόν, ότι και κατά τούτον τον τρόπον, ότι οι ζώντες εκ των τεθνεώτων έχουν προέλθει, όπως οι τεθνεώτες εκ των ζώντων).
Φαίδων 72Ε - 76Ε: Η πλήρης θεωρία της αναμνήσεως βασίζεται επί των επανενσαρκώσεων.
Φαίδων 77Β: Δια των επιχειρημάτων σχετικώς με την αθανασίαν της ψυχής και της θεωρίας της μετεμψυχώσεως του Σωκράτους, Κέβης και Σιμμίας "ομολογούν" ότι έχουν επαρκώς πεισθή περί τούτων. Φαίδων 84: Εις την πρότασιν αυτήν (84) ο Πλάτων, δια στόματος πάντοτε Σωκράτους, ομιλεί περί "του ανηνύτου έργου της Πηνελόπης", παρομοιάζων την ύφανσιν και την διάλυσιν του υφάσματος με το σάβανον του Λαέρτου, το οποίον επί τρία έτη αύτη το εξύφαινε την ημέραν και την νύκτα το διέλυε (εξήλωνε).  Ομοία με το ανήνυτον έργον της Πηνελόπης η ψυχή επανέρχεται εις το σκότος των παθών του σώματος και απέρχεται δια του θανάτου του.
Φαίδων 91D - 93: Ο Σωκράτης αναπτύσσει την σχέσιν της προϋπάρξεως των ιδεών μετά της αθανάτου ψυχής. Πολιτεία 498D: Εις την σημαντικήν αυτήν περικοπήν ο Σωκράτης αναφέρεται εις μελλοντικήν συνάντησιν των παρευρισκομένων, οι οποίοι τώρα μεν δεν εννοούν την διδασκαλίαν του, όμως υπάρχει το ενδεχόμενον όπως την κατανοήσουν εις μελλοντικήν των ενσάρκωσιν. Ο μεταγενέστερος αυτός χρόνος των εκ νέου ενσαρκωθεισών επί της γης ψυχών δεν είναι τίποτα συγκρινόμενος με την αιωνιότητα, λέγει ο Σωκράτης εις τον ακροατήν του, ο οποίος θεωρεί μακρυνόν τον χρόνον της επομένης ενσαρκώσεως. Φαίδρος 248D - 249C: Αναλόγως της ποιότητος της ψυχής και της συνακολούθου πορείας της η εμφύτευσίς της γίνεται εις αντίστοιχον σώμα. Ο Πλάτων απαριθμεί δια του Σωκράτους οκτώ τάξεις. Υπάρχει συσχετισμός μεταξύ του ανωτέρω κειμένου και του αποσπάσματος 140 του Εμπεδοκλέους. Μετεμψύχωσις. Φαίδων 82: Σωκράτης: "Εκείνοι δε οι οποίοι είχαν προτιμήσει αδικίας ή βιαιότητας και αρπαγάς, εύλογον είναι να μεταμορφώνωνται εις τα γένη των λύκων, των ιεράκων, των περδικογεράκων....". Υπάρχει συσχετισμός του κειμένου του Πλάτωνος μετά του αποσπάσματος 127 του Εμπεδοκλέους. Πολιτεία 620: ο Μύθος του Ηρός είναι η μυθοπλασία της μετενσαρκώσεως και της μετεμψυχώσεως. Η Πολιτεία, το κορυφαίον αυτό "περί δικαιοσύνης" έργον του Πλάτωνος, έχει ως κατάληξιν την θεωρίαν των πολλαπλών ενσάρκων βίων, μέσω ενός μύθου. Στόχος του φιλοσόφου είναι να μείνη ανεξίτηλος η ανάμνησις των πολλαπλών βίων εις την ψυχήν του αναγνώστου της Πολιτείας. Ο Πλάτων φέρει την ηρεμίαν εις την ψυχήν, εις την οποίαν δίδεται η ευκαιρία δια της αυτοβελτιώσεως να επιστρέψη εις τον κύκλον του "ταυτού", εκ του οποίου προήλθεν. Τίμαιος 41D - 42D: Ο κύκλος του "ταυτού" ορίζει την προέλευσίν μας εκ των άστρων και ο κύκλος του "Θατέρου" την άφιξίν μας εις τας ενσαρκώσεις. Μετά την εξελικτικήν πορείαν της ψυχής δια των επανενσαρκώσεων και μετεμψυχώσεων, επέρχεται η ανελικτική μας επιστροφή εις τούς αστέρας. Προ της επιστροφής όμως αι επανενσαρκώσεις/μετεμψυχώσεις εμφανίζονται και εις τον Τίμαιον (42Β - D). Την θεωρίαν της δημιουργίας του κόσμου αναπτύσσει ο Τίμαιος, πυθαγόρειος φιλόσοφος. Ο Πλάτων δεν θέτει την θεωρίαν της καθολικής δημιουργίας εις το στόμα του Σωκράτους, αλλά ανάγει αυτήν εις τον Πυθαγορισμόν, συνδέων τας πεποιθήσεις του Σωκράτους και του ιδίου μετά των Πυθαγορείων. Η άλυσος είναι αρραγής. Εν συνεχεία νεοπυθαγόρειοι και νεοπλατωνικοί ασπάζονται το θέμα της μετενσαρκώσεως με κατάληξιν τον Πρόκλον, ο οποίος (εν Τιμαίω ΙΙΙ 297) επιδίδεται εις την ανάγκην της λυτρώσεως της ψυχής, βασικόν αίτημα πάσης μυήσεως. Ο Πρόκλος εις τον Ύμνον των Μουσών αναφέρει μεταξύ άλλων και τα εξής:

"Από τούς κόλπους της πολυπράγμονος ζωής,
όπου η γέννησις μυριάκις την παραπλανά,
έλξατε την ψυχήν μου προς το αγνόν φως....".

Αι Μούσαι/Μυήσεις, θυγατέρες Μνημοσύνης και Διός,
είναι αι απαλλάσσουσαι την ψυχήν
εκ του κύκλου των μετενσαρκώσεων.  

Προΰπαρξις δε και κορύφωσις όλων των ανωτέρω κειμένων ήσαν τα Ελευσίνια Μυστήρια και όχι μόνον. Αν και ελάχιστα γνωρίζομεν επί της ουσίας των δρωμένων των Μυστηρίων, εν τούτοις είναι βέβαιον ότι άνευ της θεωρίας της μετενσαρκώσεως δεν θα υπήρχαν τα Άρχαία Ελληνικά Μυστήρια.
Τα ανωτέρω αποσπάσματα εκ της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας αποτελούν ελάχιστον δείγμα του όλου οικοδομήματος της Δικαιοσύνης, του θεμελιωμένου επί της θεωρίας των μετενσαρκώσεων. Οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι εάν ερευνήσουν το επίμαχον θέμα θα ανεύρουν εις τα αρχαία κείμενα πολλαπλασίας πλήρεις σχετικάς επεξηγήσεις. Άλλωστε το θέμα είναι μεγάλου ένδιαφέροντος, ως προκύπτει εκ των πολλών και αγωνιωδών ερωτήσεων, αι οποίαι φθάνουν εις εμέ.
Αλτάνη Δεκέμβριος 2005.

Επαναδημοσίσευση απο: Athinades

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΗΜΑΓΩΓΟΙ.

ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΕΙΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ: ''Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ'' ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ (ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ  ΘΑΝΑΤΟΥ)  ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ) ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ, ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ, ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ''ΠΑΙΞΟΥΝ'' ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΕΟΙ. (ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ, ΜΥΣΤΕΣ ΚΤΛ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΑΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ -ΜΑΡΜΑΡΑ- ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ ΟΙ ''ΔΑΙΜΟΝΕΣ'') ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΕ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ... ''ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ''. ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΗΚΑΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ 500.000 ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΠΑΠΥΡΟΙ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΡΑΠΕΙΟΥ (ΠΕΡΙΠΟΥ 40.000 ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΠΑΠΥΡΟΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ... ΩΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΥΣ, ΑΠ ΤΗΝ ΜΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ (ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΟΛΑΤΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ) ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΩΝ ... ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ (ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ Η ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ''ΕΛΛΗΝΕΣ'' ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΙ... ΜΕ ΨΥΧΗ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΝΟΥ ΙΟΥΔΑΙΚΟ, ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ... ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ, ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ, ΤΟΥ ΚΑΙΝ ΤΟΥ ΝΩΕ ΚΤΛ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ, ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ (ΒΛ. YOUTUBE) ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ (ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ Η ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ), Η ΡΗΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ (ΣΑΝ ΤΙΤΛΟΥΣ) ΠΟΥ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ (ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.000 ΧΡΟΝΙΑ) ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ, ΗΛΙΘΙΟΥΣ, ΨΕΥΤΕΣ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο... ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ).
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΟΙ ΘΕΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΥΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΡΝΕΣΤΕ, Ο ΘΕΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ...ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΟΡΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΑΣ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΟΧΙ ΣΚΥΦΤΟΥΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΙΣΤΕΣ, ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ  ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΘΕΟΥ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΔΟΥΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΙΑΧΒΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΕ, ΑΦΑΝΙΖΕ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ''ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟΥ'' ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΝ, ΔΟΥΛΟΥΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕΧΡΙ 12 ΕΤΩΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΡΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΕΙ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΣΤΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ (''Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΝΑΣ ΚΟΚΟΣ ΣΥΝΑΠΕΩΣ'' ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΔΙΟΣ). ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑ: ΓΟΝΑΤΙΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟΥ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ, ΑΝ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ, ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΕΣΤΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙ...ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟ, ΤΟΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΤΟΤΕ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΗΛΑΔΗ.
ΑΝΩ ΘΡΩ ΟΠΟΤΕ ΕΞΕΤΑΖΩ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ: " ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΝΟΜΑΣΘΗ ΑΝΑΘΡΩΝ Α ΟΠΟΤΕ" =*ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΩΣ ΑΝΑΘΡΩΝ Α ΟΠΩΠΕΝ* (ΓΙΑΤΙ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ. - ΚΡΑΤΥΛΟΣ 399c.) ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟ ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΝΤΑΣ ΤΥΦΛΑ ΚΑΙ... ''ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ''.

maikmetalwarrior

ΓΙΑΤΙ... Ο ΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!


''Το όνομα του Δία δηλαδή είναι σαν λόγος, τον οποίο αφού διαιρέσαμε σε δύο μέρη, χρησιμοποιούμε οι μέν το ένα μέρος του και οι δε το άλλο, άλλοι τον ονομάζουνε ''ΖΗΝΑ'' και άλλοι ''ΔΙΑ''. Άν αυτά συντεθούν σ' ένα όνομα, φανερώνουν την φύση του Θεού, και, όπως παραδεχόμαστε, ταιριάζει στο όνομα και το ολοκληρώνει. Γιατί και για μας και για όλα τα όντα αυτός είναι αίτιος για την ζωή η ο άρχων βασιλεύς του σύμπαντος. Συμβαίνει λοιπόν να ονομάζεται σωστά ο Θεός τούτος, γιατί εξαιτίας του έχουν το ''Ζήν'' όλα τα ζωντανά όντα. Το όνομά του, λοιπόν, ενώ ήταν ενιαίο, διαιρέθηκε, όπως είπα, διττά, ''ΔΙΑΣ'' και ''ΖΗΝΑΣ''. Αν κάποιος άκουγε ξαφνικά οτι αυτός είναι παιδί του Κρόνου, θα το θεωρούσε υποτιμητικό, γιατί λογικό θα ήταν να είναι απόγονος κάποιας μεγάλης διάνοιας ο Δίας, ''Κόρος'' όμως δέν σημαίνει παιδί αλλά το ''καθαρό'' και ''ακήρατο'' (αμόλυντο) στοιχείο του νού. Τούτος, όπως λένε, είναι γιός του Ουρανού. Και σωστά, αυτό που βλέπουμε προς τα επάνω λέγεται ''ουράνιον'' γιατί ''ορά τα άνω'', απ' όπου λένε όσοι ασχολούνται με τα μετέωρα, ερμογένη, οτι προέρχεται ο ''καθαρός νούς'',ώστε και για τον ουρανό σωστό είναι το όνομα.'' ΠΛΑΤΩΝ ''ΚΡΑΤΥΛΟΣ'' (ΣΕΛ. 101).

maikmetalwarrior